FRANKLIN's SPACE FORUM alles voor je space

http://www.franklins-site.nl
Layout problemen na update..
Gepost door : Jessica
Op: 13/03/2006 02:59
pieppp..... daar is ikkuh ook even haha.. Het schiet weer aardig op.. met "msn spaces".. Onbereikbare spaces.. en zelfs klachten dat de layout spontaan veranderd is bij sommige spacers.. Waar hier nu precies de oorzaak in zit..??? Ikzelf denk toch het html gebruik op je space.. Maar Evt hieronder een paar opties... Onderstaande mail is ontvangen door een spacer die msn spaces gemailt heeft over het probleem dat zijn space dus smaller is geworden.. Hij kreeg onderstaande reactie terug.. misschien heeft iemand hier iets aan.. En nog een toevoeging van "marijke" hier op..


Beste Ramon,

Bedankt dat je contact opneemt met MSN Spaces.

Mijn naam is Léon en ik begrijp dat je problemen met de lay - out van je eigen space. Ik begrijp hoe vervelend dit voor je is en ik bied je mijn verontschuldigingen aan voor enige ongemakken.


De onderstaande stappen nemen wat tijd in beslag om te voltooien, maar je systeem zal daarna optimaal ingesteld zijn om van onze MSN producten en services gebruik te maken.
We willen je vragen het volgende te doen:

-1-
Klik op "Start" linksonder in de taakbalk van je computer, en kies of zoek "Windows Update",
of ga direkt naar deze pagina: http://v4.windowsupdate.microsoft.com/nl/default.asp

Selecteer nu met behulp van het menu links op deze pagina alle beschikbare updates en kies ervoor om deze te downloaden en te installeren.

We raden je aan om de "Windows Update" functie automatisch in te stellen.
Typ windows update in de "Help en Support" zoek-functie op je computer om de instructies hiervoor te vinden.
Je hebt dan altijd de laatste beveiligings- en functionaliteit updates geinstalleerd op je computer.


-2-
Controleer daarna de volgende Internet Explorer (IE) Browser instellingen:

1. Open een IE browser venster, en klik in het menu "Extra" op "Internet Opties".
2. Ga hier naar het tab-blad Geavanceerd en klik hier onderaan op de knop "Herstel Standaard Instellingen" (Restore Defaults).
3. Klik op OK.
-of-
4. Schuif op het tabblad "Geavanceerd" omlaag naar de sectie "Beveiliging".
5. Schakel de twee selectievakjes "SSL gebruiken" in (op de vijfde en zesde regel van onderen), wanneer deze nog niet ingeschakeld zijn.
6. Klik op OK.

1. Open een IE browser venster, en klik in het menu "Extra" op "Internet Opties".
2. Ga dan naar het tabblad "Beveiliging" en klik op het pictogram "Internet".
Stel als beveiligingsniveau "Gemiddeld" of lager in.
- of -
Klik op "Aangepast niveau", schuif omlaag naar de sectie "Cookies" en schakel vervolgens het selectievakje "Inschakelen" in voor de twee cookie-opties.
3. Klik op OK.

1. Open een IE browser venster, en klik in het menu "Extra" op "Internet Opties".
2. Ga hier naar het tab-blad "Privacy" en klik hier onderaan rechts op de knop "Standaard".
3. Klik op OK.


-3-
1. Open een IE browser venster, en klik in het menu "Extra" op "Internet Opties".
2. Op het Tab-blad "Algemeen" dat je nu ziet, staat in het midden het kader "Tijdelijke Internet bestanden".
3. Klik hier op de knop "Cookies verwijderen", en dan op OK.
4. Klik dan op de knop "Bestanden verwijderen", vink het vakje aan en klik dan op OK.
5. Klik nu onderaan het Tab-blad ook op "OK" om de wijzigingen op te slaan.
6. Hou nu de Ctrl-toets ingedrukt, en druk op de F5 toets om deze systeem-bestanden te "vernieuwen".


Het is ook mogelijk dat het probleem veroorzaakt wordt door spyware die zich op je computer bevindt.
Voor meer informatie over de symptomen van spyware, en hoe dit probleem op te lossen willen we je verwijzen naar het volgende artikel:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;nl;827315
Wanneer je meer hulp nodig hebt hiermee, klik dan boven op deze pagina op "Contact Microsoft".


Wanneer al deze processen voltooid zijn moet je je computer herstarten.
Verifieer nu dat alles wel naar behoren werkt.

Het probleem kan hiermee verholpen zijn, maar mocht je toch nog problemen ondervinden laat het ons dan alsjeblieft weten door dit bericht te beantwoorden.
Laat ons dan precies weten welke stappen je onderneemt, waar het precies fout loopt, en welke eventuele foutmelding(en) je krijgt te zien.
Wij ontvangen ook graag aanvullende informatie wanneer deze beschikbaar is.

Onze excuses voor het ongemak, en bedankt voor je medewerking en geduld.


Bedankt dat je MSN Spaces gebruikt. We hopen je met deze informatie van dienst te zijn geweest. Mocht je toch nog vragen hebben aarzel dan niet om nogmaals contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groeten,

Léon
MSN Spaces Support Team

Een toevoeging van Marijke..

Een zelfde probleem heb ik bij iemand anders gezien.
Nadat ze de sandboxen had leeggehaald was het opgelost.
Ik denkdat het komt omdat de plaatjes in de sandbpx te breed zijn.
Voorheen zag je ze dan maar half, nu schijnt de kolom de breedte van het plaatje aan te nemen.

Groetjes
Marijke

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: FRANKLIN
Op: 13/03/2006 15:42
Thanx voor deze info

Veel liefs Franklin

http://spaces.msn.com/knak72


| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |