FRANKLIN's SPACE FORUM alles voor je space

http://www.franklins-site.nl
Foto's Toevoegen Op Msn Space
Gepost door : Claire
Op: 08/02/2006 14:03
Hee, ik wilde vandaag foto's toevoegen, en ik klikte op "foto's toevoegen" en er gebeurde niets

Wie kan mij helpen?

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: Jessica
Op: 08/02/2006 18:28

Hoi Claire...,
Nou ik moet zeggen dat er langzaam vorderingen komen, maar inderdaad het fotoalbum schijnt nog veel problemen te geven... Het is maar gewoon even afwachten en een tijd later nog maar eens proberen, en de moed niet verliezen.. hihi.. Ikzelf zit al een paar dagen te wachten dat ik eindelijk mijn lijsten weer kan verplaatsen.. Ook de sandboxen verplaatsen wil niet meer lukken.. haha daarom sta ik overal met mijn foto op mijn space...whahaha krijg ze niet meer wegggggg..... Dus bij deze kan ik alleen maar als advies geven .... GEDULD is een schone zaak... en even afwachten..
Liefs, Jessica


http://spaces.msn.com/foreverfriendsdito


Gepost door: Claire
Op: 08/02/2006 20:37
Ok, bedankt

Gepost door: Claire
Op: 09/02/2006 17:08
Maar dit is nou al 2 weken bezig..En ik wil echt foto's toevoegen, kan ik niks in mijn adresbalk plakken zodat het wel werkt.


Gepost door: Claire
Op: 09/02/2006 18:38
kan dat dan?

Gepost door: joke
Op: 09/02/2006 22:43
hallo.

hier werkt alles verder aardig naar wens.ik kan gewoon foto's uploaden.ik moest even iets activeren.en na dat ik dat gedaan heb geen problemen met foto's plaatsen.en ik heb net nieuwe plaatjes in mijn sandboxen gezet.eerst allemaal de zelfden.toen toch in de eerste een andere geprobeerd en het lukte.dus ik heb tot nu weinig te klagen over de veranderingen.

liefs joke

http://spaces.msn.com/jgvdplas1953

Gepost door: agnes
Op: 14/02/2006 15:56
hallo Franklin klopt het dat het fotoalbum het nog steeds niet doet of ligt het aan mij,probeer van alles maar het lukt niet om foto,s toe te voegen,
en hoe krijg je de plaatjes tussen de mijn logjes in het lukt mij niet sorry hoor. groetjes agnes
[/url]

Gepost door: Lune2811
Op: 16/02/2006 09:04
Hallo allemaal, Ik wil ook graag weer wat foto's uploaden het foto album, maar zit er inmiddels ook al 2 week op te wachten. Nu lees ik bij Joke dat je iets hebt geactiveerd... wat was dat dan? Misschien zit voor mij daar dan ook het probleem. Alvast bedankt voor je hulp !!spaces.msn.com/members/rondaliaenderest

Gepost door: Claire
Op: 16/02/2006 15:42
ja, wat moet je dan activeren?

Gepost door: FRANKLIN
Op: 16/02/2006 16:44
Beste Lune

Als je in je fotoalbum foto's wil toevoegen kan het zijn dat als het scherm opent dat er een balk verschijnt boven aan je scherm, daar word gevraagd of je het activecx besturingselement wil instaleren.
Dat is wat er bedoelt word met iets activeren, het is namelijk een besturing voor het uploaden van foto's voor je msn space.
Het zou eigenlijk vanzelf moeten verschijnen als je deze nog niet geinstaleerd hebt, dit is namelijk nieuw, eerst was dit niet nodig, maar na het instaleren van dit besturingselement zou je gewoon foto's en afbeeldingen moeten kunnen uploaden.
Klik gewoon in je bewerkspace op "maken" als je een nieuw album wil maken, of op "bewerken" als je foto's wil toevoegen aan een album.
In het volgende scherm kan je dan gewoon op foto's toevoegen klikken, het scherm dat dan opent laat de foto's zien die je op je com hebt staan, of je online foto's, als je het besturings element nog moet instaleren zal daar vanzelf om gevraagd worden, als je dit gedaan hebt zou het gewoon moeten lukken om foto's te uploaden, laat even weten hoe het gaat.
http://spaces.msn.com/members/franklin1972

Gepost door: FRANKLIN
Op: 16/02/2006 16:49
beste Agnes

De code voor plaatjes tussen je weblog is veranderd heb ik begrepen, deze werkt dus niet meer op de oude manier, ik heb ze er op mijn space nog wel tussen staan, maar als je ze er nog tussen wil zetten zal je het op een andere manier moeten doen met een andere code dus.
Ik geloof dat het nu met een andere code wel lukt, kijk even bij Marijke zij heeft namelijk deze code ontdekt en mischien kun je daar de nieuwe code vinden.
Ik heb er zelf nog geen tijd voor gehad om het uit te zoeken maar zal dit snel gaan doen en laat het dan natuurlijk weten op dit forum.

Veel liefs Franklin
http://spaces.msn.com/members/franklin1972

Gepost door: Lune2811
Op: 16/02/2006 17:08
Hoi Franklin,

Ik heb dat inderdaad gelezen op space edit. Ik heb inmiddels al van alles gedaan... tijdelijke bestanden verwijderen,iets downloaden ivm hitman pro, popup blockers uitzettten, maar ik krijg geen tool voor het uploaden van foto's. Dus ik weet het ff niet meer. Ik krijg dus ook geen balkje boven in beeld voor het installeren van Active X ( zo heet dat geloof ik)Ik vroeg me af of die tool je nodig hebt ook ergens anders te downloaden is??
groetjes van Lune

Gepost door: Claire
Op: 18/02/2006 21:11
activecx besturingselement, kwam niet bij mij. En als ik op 'foto's toevoegen klik, gebeurt er niets"...Wat kan ik hieraan doen?

Gepost door: Lune2811
Op: 19/02/2006 20:58
Nou, het is vandaag bij mij gelukt hoor. Na een poosje zoeken in norton vond ik daar de popup blocker, die uit gezet en .... nu werkt het weer!! ActiveX geinstaleerd en de nwe tool en ik kan weer vooruit ...hehe, het kost ff wat moeite ... Ok dat het voor de rest nu ook weer snel werkt, succes allemaal!!

achter de code van je logje zetten en het plaatje komt er boven. Dat zie je pas op je space bewerken overigens. Zorg wel dat de code van je logje die er boven staat wel goed is. Geen onafgesloten elementen in tabelcodes e.d. Anders werkt het niet.

xxx Marijke
Gepost door: Marijke
Op: 22/02/2006 08:02
Hmm.. toch goed dat ik af en toe een beetje hier rond kijk!

Het activeren van de nieuwe Photo Upload Tool zorgt voor wat strubblingen die voornamelijk door Pop-up blockers worden belemmert. Dus zet al je Pop-up blockers uit of voeg space.msn.com toe aan de sites waarvan je de Pop-up blockers wilt accepteren.

Norton 2005 heeft een Pop-up blocker, maar ik hoor van velen dat alleen het de-ativeren van de blocker niet genoeg is. Zet heel Norton even op non-active en probeer het dan.

Verder zijn er een aantal agressieve fire-walls die ook roet in het eten kunnen gooien, zoals Zone-alarm. Zet deze ook even uit.
Bovendien kun je proberen de beeiliging in je IE wat lager te zetten.

Ow... en de plaatjes tussen je weblogs werkt nog steeds met dezelfde code.
Gewoon

Gepost door: Marijke
Op: 22/02/2006 08:03
Whooeeehahahaaaa ik zie dat die code hier ook effect heeft ... whahaaaaaahaaaa

< /tr > dus zonder spaties.....

pfffffffffffff..........

Gepost door: FRANKLIN
Op: 22/02/2006 13:29
Beste Marijke
Bedankt voor je hulp, zo is dat probleem ook weer opgelost, en haha grappig dat het hier dus ook werkt haha.

Veel liefs Franklin
http://spaces.msn.com/members/franklin1972

Gepost door: cosmosje
Op: 23/02/2006 14:14
Ik kan helemaal niks meer doen
als ik op foto's toevoegen klik gebeurt er helemaal niks
weet iemand miss waarom
liefs cosmosje

Gepost door: Julie
Op: 09/03/2006 20:44
Ook ik heb hetzelfde probleem, al weken kan ik geen fotoalbum toevoegen of bewerken....en ik weet echt niet wat ik hieraan kan doen...heb al even gespit in de norton firewall maar zou niet weten wat ik daaraan moest aanpassen....echt ruk dit...

Gepost door: Lune
Op: 10/03/2006 11:44
Hoi Julie,

Ook ik heb een poosje moeten zoeken in norton om er achter te komen waar die pop-up blocker zat. Uiteindelijk vond ik die onder het kopje AntiSpamDaar staat dan de pop-up blocking, die uit gezet, daarna werkte alles wel weer. Ik kreeg toen idd. het berichtje dat ik even een nwe tool moest instaleren, dat gedaan en het foto-album werkte weer al van ouds. Hoop dat dit je vooruit helpt.Werkt het dan nog niet, dan misschien ook even je firewall uitzetten. Succes!
groetjes van Lune [url]htt'://spaces.msn.com/rondaliaenderest[/url]

Gepost door: Thera
Op: 10/03/2006 13:38
Hmmmm, ik heb hetzelfde probleem. Al een maand of zo. En ik heb m'n Norton de hele tijd uitgeschakeld staan, en dan nog is 'Foto's Toevoegen' geen link. Als ik er op klik, gebeurd er niets. Ik erger me er echt kapot aan, wat ik heb geen idee wat ik nu nog moet doen.

Gepost door: Julie
Op: 10/03/2006 17:52
Hoi Lune,

Ik heb dat idd gedaan maar helaas geen resultaat...ik lees er toch wel meer over heb inmiddels ook paintshop pro verwijdert op aanraden van iemand maar de link voor foto's toevoegen doet niets...zo balen dit!!!!!
in ieder geval bedankt!!!
groetjes
Julie

Gepost door: Julie
Op: 10/03/2006 17:54
Trouwens het zijn ook wel een stel prutsers daar bij die helpdesk van msn spaces stuur je een vraag krijg je gewoon nooit antwoord heb al drie x een vraag gestuurd over dit gebeuren en nog nooit iets gehoord....:-S

Gepost door: Lune
Op: 10/03/2006 20:13
Hoi hoi,

Hebben jullie ookal bij editspace gekeken? daar staan nog een aantal tips over dit geval, o.a iets over het downloaden van een bepaalt progamma , de pop-up blocker van IEx uitzetten. Misschien dat daar nog wat bij staat wat je verder kan helpen. Het is in ieder geval knap balen dat het nog steeds niet werkt bij jullie. Succes met het verder zoeken!!

Gepost door: FRANKLIN
Op: 12/03/2006 17:14
Beste allemaal
Ik hoor nu al een tijdje over het probleem met het fotoalbum, en over het niet in staat zijn foto's toe te voegen of te bewerken.
Erg vreemd allemaal, ik heb echt een hele goede beveiliging op mijn computer, heb het hele mac afee beveiligingscentrum op mijn com en nog wat extra's, omdat ik weet hoe eenvoudig het is om in iemand anders zijn com te komen, maar ik heb er geen last van gehad, heb toestemming gegeven om het benodigde te instaleren en voila het werkte echt prima.
Ik zou graag een antwoord geven op dit probleem maar ik snap niet waar t hem in zit bij de ene werkt het wel bij de andere niet, de ene heeft norton en krijgt het na wat wijzigingen wel weer voor elkaar, msn geeft geen antwoord. Lekker allemaal, fijn zo'n update van de spaces hihi.
Mensen ik kan alleen zeggen kijk even goed in je beveiligings software of je firewall je popup blocker je antispam je privacyservice enz. en dan zou je het toch moeten kunnen toestaan.
Succes.
Veel liefs Franklin
http://spaces.msn.com/knak72

Gepost door: Veerle
Op: 14/03/2006 02:55
Ik zat ook al heel lang met dit probleem en had ook al vanalles geprobeerd, maar die link naar Foto's toevoegen weigerde nog steeds te werken.

Plots gaat het wel, heb het nog eens herhaald om zeker te zijn, maar bij mij is het de oplossing. Niet lachen, want het is erg stom.

Ik klik bij weblog-item op foto toevoegen ... daar lukt het dus wel ... als ik daarna naar de foto-albums ga, kan ik daar plots ook toevoegen (ongeacht of ik het weblog item heb gepubliceerd of niet).


Onnozel, hé... maar wie weet dat iemand van jullie er ook mee geholpen is.

Gepost door: Nico
Op: 16/03/2006 19:19
man, alles wat hierboven staat ook al geprobeerd, niks helpt, ik kan foto's van naam veranderen en verwijderen maar foto's toevoegen gaat niet. Die stomme link opent zich maar niet. Duurt nu al 2 maanden, heb zelfs al eens paswoord aan iemand anders gegeven om dan foto's om mn site te zetten... Sjonge jonge

Gepost door: Astrid
Op: 17/03/2006 12:09
De mensen die ook norton hebben verwijder poort 80 die blokkert de verbinding op 1 of andere manier, en niet alleen van de upload tool ook de games(msn) worden door die poort geblokkeert. Kan geen kwaad verders.

Norton openen > Opties > Norton Internet Security > Tabblad Firewall > bij de lijst van HTTP poorten poort 80 verwijderen > Norton sluiten > MSN (als die nog aanstond) afmelden en afsluiten > MSN starten > Uploadtool(/Games doen) het!

Ik heb het voor de zekerheid bij Symantec Nederland nagevraagd, er is geen risico dat je door die poort open te zetten virussen of andere bedreigingen binnenhaalt. Het enige wat je doet is toegang geven tot je computer. Lees anders even deze info!

http://zone.msn.com/en/support/article/support3401.htm


Gepost door: Krizz
Op: 29/03/2006 00:20
Heey allemaal,

Het werkte bij mij ook om eerst bij weblog ff een foto toe te voegen, er werd gelijk gevraagd dat active x blabla te instaleren, en daarna deed ie het ook bij de foto's.. miss tog niet zo stom.. ?

Hoop dat het helpt.. suc6..

Ciao,

Gepost door: Betty
Op: 02/04/2006 23:21
Ik heb nu ook problemen met het toevoegen van foto's in mijn album,de foto laad normaal maar komt niet in mijn album,snap hier dus niks van,heb het sedert gisteren al tig keer geprobeerd Ook zit ik sinds 'n paar dagen met 'n ander probleem,ik opende mijn space en de helft was maar te zien,ik had aan de linkerkant mijn custom staan,omdat het zo'n raar gezicht was heb ik 'm maar verplaatst naar het midden,nu heb ik mijn media player rechts staan,die nu dus maar voor 'n gedeelte te zien is,maar ja,dan liever mijn player dan de rest...weet iemand wat hier het probleem is?
Alvast bedankt!

[url]http://spaces.msn.com/bettysspace20/PersonalSpace.aspx[/url]

Groetjes Betty

Gepost door: Betty
Op: 02/04/2006 23:31
Oh trouwens in mijn weblog kan ik ook geen foto's toevoegen,hetzelfdeprobleem

Gepost door: Betty
Op: 03/04/2006 13:47
Ik had poort 80 verwijderd,maar nu weer terug geplaatst omdat dit ook niet helpt

Gepost door: patricia
Op: 05/04/2006 11:29
hoi allemaal,

ik heb dus hetzelfde probleem als betty, de foto's uploadt hij gewoon maar zodra hij klaar is zet hij ze dus niet in de map in geen ekele map.
hoop dat iemand hiervoor een oplossing weet, bij mij is het nu al 2 weken aan de gang.

Gepost door: Betty
Op: 05/04/2006 16:42
Ja dit is idd knap vervelend Ik weet me ook geen raad meer,ik had al 'n e-mail naar msn gestuurd,heb ook bericht teruggekregen,maar ben er niks mee opgeschoten,ik heb alles gedaan wat me aanbevolen werd te doen,maar het mag niet baten,ik zal de e-mail hier plakken,misschien dat het bij jou of anderen wel helpt.

SUCSES!
Groetjes Betty

-----------------------------------------------------
Beste Betty,

Bedankt dat je opnieuw contact opneemt met MSN Spaces.

Mijn naam is Léon en ik begrijp dat je problemen ondervindt met het toevoegen van foto's op jouw MSN Space. Ik begrijp hoe vervelend dit voor je is en ik bied je mijn verontschuldigingen aan voor enige ongemakken.

We raden je aan om het Foto-uploadbeheer te verwijderen en opnieuw te installeren.

Foto-uploadbeheer verwijderen en opnieuw installeren in Internet Explorer:
1. Klik in het menu Extra op Internet-opties.
2. Ga naar het tabblad Algemeen.
3. Klik op Instellingen en klik vervolgens op Objecten weergeven.
4. Klik in de sectie Downloaded Program Files met de rechtermuisknop op MSN Photo Upload Tool en klik vervolgens op Verwijderen.
5. Herhaal de hierboven beschreven installatieprocedure.

Het kan zijn dat je na het vewijderen van de photo upload tool nog steeds toegang hebt tot de webpagina voor het uploaden van het MSN Fotobeheer. Het kan zijn dat de informatie van de instellingen nog in de tijdelijke internet-bestanden van je Internet Explorer zijn opgeslagen. Je zult de tijdelijke bestanden moeten verwijderen voor de veranderingen in Norton effect hebben:

a. Open een nieuw venster in Internet Explorer.
b. Klik op 'Extr'a en kies uit het menu 'Internet Opties'.
c. Op het Tab-blad "Algemeen" dat je nu ziet, staat in het midden het kader "Tijdelijke Internet bestanden".
d. Klik hier op de knop 'Cookies verwijderen' en dan op' OK'.
e. Klik dan op de knop 'Bestanden verwijderen', vink het vakje aan en klik dan op 'OK'.
f. Klik nu onderaan het Tab-blad ook op 'OK' om de wijzigingen op te slaan.


MSN Foto-uploadbeheer installeren:
1. Meld je aan bij je Space en klik vervolgens op het tabblad Foto's.
2. Klik op Album maken en klik vervolgens op Foto's toevoegen. Als het venster MSN Foto-uploadbeheer installeren niet beschikbaar is, probeer dan eventueel actieve software die advertenties blokkeert, uit te schakelen. Als er firewallsoftware actief is, kun je proberen om http://spaces.msn.com aan de lijst met vertrouwde sites toe te voegen. Als er een beveiligingswaarschuwing wordt weergegeven, klik je op Ja.Als je Microsoft Windows XP met Service Pack 2 gebruikt, wordt er mogelijk een gele balk boven aan het venster weergegeven. Klik op de gele balk, selecteer ActiveX-besturingselement installeren en klik vervolgens op Installeren.

MSN Spaces biedt ook een complete on line Help. Klik hiervoor op "Help" in de rechterbovenhoek.

Je praat over IE 6 en IE7 Beta. Als je space wel werkt met 1 van deze 2 versies dan raad ik je aan deze te gebruiken.

Bedankt dat je MSN Spaces gebruikt.

Met vriendelijke groeten,

Léon
MSN Spaces Support Team

Gepost door: patricia
Op: 05/04/2006 18:57
hmmm ik heb dus dezelfde mail gekregen van hun en ook niks mee opgeschoten.

Gepost door: Betty
Op: 07/04/2006 16:33
Ik heb hun dus weer gemaild en weer 'n bericht terug ontvangen,nu van ene Meredith...weer de instructies uitgevoerd,maar het is en blijft HOPELOOS!!!

Gepost door: patricia
Op: 07/04/2006 17:28
klopt ik heb ze al 4 x gemailt en nu zeggen ze het probleem ligt bij jou....nou echt niet hoor alles staat exact hetzelfde als 2 weken terug het ligt bij hun maar geven het niet toe denk ik.

dus ja weet het ook niet meer hoor wat we moeten doen eraan.

Gepost door: FRANKLIN
Op: 12/04/2006 22:52
beste mensen
Probeer eens in je confugiratiescherm, bij internetopties, en dan bij programmas.
Klik nu op invoegtoepassingen beheren, kijk nu in deze lijst naar de msn photouploadtool, het kan zijn dat je deze moet inschakelen hier, ik weet niet zeker of dit het probleem oplost, maar als deze niet is ingeschakeld werkt het ook niet.
succes
liefs Franklin
http://spaces.msn.com/knak72

Gepost door: asseflas
Op: 13/04/2006 14:06
Ik zit ook al maanden te piekeren waarom ik geen foto's meer kon uploaden, net op google gezocht onder; geen foto's toevoegen space en kwam ik op deze site terecht. En na al die berichtjes te hebben gelezen kwam ik tot de conclusie dat hij het niet meer doet sinds ik mijn norton anti virus heb. Afijn mijn pop up tijdelijk uitgezet en voila, kan er weer foto's op zetten
Namens mij...............BEDANKT!!

Gepost door: Betty
Op: 14/04/2006 21:47
Hi Franklin,

Bedankt voor je reactie,ik heb gelijk gekeken maar mijn photouploadtool stond ingeschakelt,daar ligt het dus ook niet aan

@asseflas..mijn norton heeft hier helemaal niks mee te maken,omdat ik die altijd al had,heb trouwens wel geprobeert de popups uit te schakelen,maar dat helpt ook al niet.Ik wordt hier zo langzamerhand wel 'n beetje moe van,van MSN krijg ik telkens dezelfde mailen,heb nu m'n 5de inmiddels al gehad
Ik denk dat ik maar 'n album in m'n weblog moet fabriceren..

[url]http://spaces.msn.com/bettysspace20/PersonalSpace.aspx[/url]

Groetjes Betty

Gepost door: patricia
Op: 15/04/2006 11:37
ik ook allemaal al eens geprobeerd maar niks helpt...snap er niks meer van.
en heb geen norton maar AVG antivirus en volgens mij zit daar geen pop up blocker op....heb hem wel in sp2 uitgeschakelt maar ook dat werkt niet erg vreemd.

Gepost door: Fabbz
Op: 16/04/2006 12:44
hee mensen ik heb dus ook dit probleem
zelf heb ik nog norton 2004 op mijn comp staan (ik moet hem nog vernieuwen)
maar ik heb geen flauw idee hoe ik die foto's op mijn space krijg.
bij een vriendin van mij stond er dat ze Active X moest installeren en daarna lukte het bij haar gewoon!!
Nadat de msn spaces zijn vernieuwd kan ik er geen foto's meer opzetten
ik krijg ook geen balkje waar er staat dat je Active X kan donwloaden... erg vervelend allemaal
heeft iemand nog een voorstel voor me?? het begint me langzamerhand te irriteren
Kan je dat Active X gedoe niet ergens anders downloaden???
alvast bedankt

Fabbz

Gepost door: Fabbz
Op: 16/04/2006 12:46
waar staat trouwens dat photouploadtool???

Gepost door: patricia
Op: 17/04/2006 13:57
ik heb gister deze mail gekregen denk dat het nu gewoon even afwachten is want zelf weten ze ook niet wat het probleem is volgens mij.

Beste Patries,

Bedankt dat je contact opneemt met MSN Spaces.

Mijn naam is Pascal en ik begrijp dat je problemen ondervindt met MSN Spaces. Ik begrijp hoe vervelend dit voor je is en ik bied je mijn verontschuldigingen aan voor enige ongemakken.

We hebben vergelijkbare meldingen ontvangen over dit probleem en hebben ze doorgestuurd aan het MSN Spaces Product team voor analyse.
Het team zal het onderzoeken en de mogelijke oorzaak van dit probleem vinden. Zodra de oorzaak is gevonden zullen oplossingen worden ontwikkeld en getest om er zeker van te zijn dat de oplossing geen andere problemen veroorzaakt. Het oplossen van dit probleem heeft hoge prioriteit. Desondanks kunnen we niet aangeven hoe lang het zal duren voordat een oplossing voor handen is.

Onthoud dat je te allen tijde informatie kunt vinden over recente ontwikkelingen voor MSN Spaces op de team website:

Bedankt voor je geduld terwijl we werken aan een oplossing.

Bedankt dat je MSN Spaces gebruikt. We hopen je met deze informatie van dienst te zijn geweest. Mocht je toch nog vragen hebben aarzel dan niet om nogmaals contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groeten,

Pascal
MSN Spaces Support Team

Gepost door: Oplossinggg
Op: 22/04/2006 14:29
Ik had precies hetzelfde probleem, maar na van alles geprobeerd te hebben is het me gelukt!
Eerst heb ik Axtivex gedownload. downloads.vnunet.nl/download/activex/aaxregistry+activex+control/_1086.html
Vervolgens iefix.exe gedownload www.hitmanpro.nl/support.php
Deze fixt je internetinstellingen en reset ze.
Daarna Norton pop up uit gezet, en live upgedate. Het is ongelooooooooflijk maar ik kan weer foto's toevoegen en uploaden. [/code]

Gepost door: patricia
Op: 23/04/2006 11:43
nou ik heb het geprobeert met die internet fix maar helpt niet hoor helaas.

Gepost door: Betty
Op: 29/04/2006 22:20
Ik weet het Patricia,ik kan ook doen wat ik wil,maar bij mij helpt ook niks
Hoelang is dit nu al,dit is niet leuk meer..ik begrijp er niks meer van?!

Gepost door: patricia
Op: 01/05/2006 13:09
is nu al langer dan een dikke maand bezig ....en dan krijg je mail dat ze ermee bezig zijn maar zie weinig resultaat ervan helaas.

Gepost door: roza
Op: 05/05/2006 11:40
hoi
ik wel mij foto's toegevogen aan msn van mij space maat het doet het niet ik heb het al zo lang in 2005 in het begin in januari deed het die wel maar toen niet meer kan iemand mij helpen mij zus geeft ook alles probeert maar niks helemaal niks deed het alleen mij oude fots sta er nog op alles ik een nieuwe map wel maken van foto's helemaal niks doet het kan iemand bij helpen
al vast bedankt voor alles

Gepost door: corine
Op: 07/05/2006 20:07
heajj sgattiej
ik weet niet hoe je dat programma moet downloaden
om foto´s op je space te zetten
dat vint ik erg jammer help me er alsje blieft meeej
heeeeeeeeel veeel kussjes een sieligh meisje

Gepost door: corine
Op: 10/05/2006 19:28
he ik vint het egt jammer dat het programma om fotoos op je space te ztetten het niej doet maajaah afwagten maar..? als iemand weet hoe dat komt hoe diej niej instaleert of moet je wagten totdat er iej komt ik weeniej segh alsjeblieft wat terugh kusssiejss mii corine alvst bedankt ehh

Gepost door: denise
Op: 10/05/2006 19:30
heaj ik weet wel hoe dat komt corine
ik deej het ook je moet er gwoon een pak snoep voor houden en een zakje balloonen... of je siet maar maar ik kan je niet helpen soooryy kan me nix sgeeeeele maajaah...doei pippo

Gepost door: denise
Op: 10/05/2006 19:31
nou jaah segh

Gepost door: robin
Op: 11/05/2006 16:29
ik wil heel graag foto's uploaden alleen ik moet wat installeren alleen dat kan niet

Gepost door: Betty
Op: 13/05/2006 01:19
Hey Patricia heb jij ook nog steeds problemen met het toevoegen van fotos?
Ik nog steeds,ik wordt hier echt niet goed van!!!

Gepost door: patricia
Op: 15/05/2006 16:09
hoihoi Betty,

ja heb het net weer geprobeerd maar niks hoor...en van die lui van space hoor ik ook niks meer.

Gepost door: Betty
Op: 16/05/2006 20:00
Hi Patricia,bedankt voor je antwoordt

Van MSN hoor je idd niks meer We wachten het maar af,wanneer het weer gaat lukken...

Wa is trouwens de url van jou space?...zou graag 'n kijkje willen nemen!

Groetjes Betty

Gepost door: patricia
Op: 17/05/2006 11:05
heee Betty.
hierbij de url verwacht er niet veel van want ik heb een nieuwe aangemaakt maar kon alleen me profiel foto erop krijgen meer niet.

http://spaces.msn.com/tries3107/PersonalSpace.aspx?_c01_memberprofiletile=showdefault&_c02_owner=1&_c=memberprofiletile

Gepost door: patricia
Op: 18/05/2006 10:22
nou heb msn space weer een mail gestuurt en kreeg weer hetzelfde antwoordt
ze zijn ermee bezig maar kunnen niet vertellen hoelang het gaat duren.

Gepost door: Betty
Op: 18/05/2006 12:51
Hi Patricia,ik wilde naar je space gaan,maar kan er niet op komen,je space is niet openbaar

Okè bedankt voor de info:...dan wachten we maar verder af met msn,zit anders toch niks op

Gepost door: patricia
Op: 18/05/2006 21:18
hoihoi Betty, ja sorry was vergeten dat te veranderen maar hij doet het nu wel via die link hahahha

Gepost door: Betty
Op: 19/05/2006 02:51
Hey Patricia,zoals je ziet ben ik nog laat aan de sp®ace ben net op je space geweest,je hebt idd nog het 1 en ander te doen,ik kom zo nu en dan nog es kijken hoe ver je gevorderd bentik wens je veel sucses met de weder opbouw

Gepost door: patricia
Op: 19/05/2006 12:07
heey Betty, nou zeg dat wel ja...maar goed zolang ik er geen foto's en plaatjes op kan zetten vind ik er geen lol meer aan...dus eerst afwachten wanneer alles het weer gaat doen en dan verder met me space.
hoop wel dat ze beetje opschieten ermee is nu al zolang aan de gang.

Gepost door: Betty
Op: 20/05/2006 19:01
Hey Patricia,je kan buiten het fotoalbum om toch gewoon plaatjes/foto's in je weblog plaatsen,dus je weblog zou je evt al kunnen bewerken en je kan je WMP ook alvast plaatsen

Groetjes Betty

Gepost door: patricia
Op: 22/05/2006 15:02
nee kan in weblog ook geen plaatjes en foto's uploaden zelfs dat doet hij niet grrrrrrrr.
me watte??

Gepost door: Betty
Op: 23/05/2006 02:57
Hey Patricia,dat moet je niet via je foto-uploader doen,je gaat je plaatje/foto hier uploaden-->http://imageshack.us/ als het geload is klik je op "show" dan het plaatje kopiëren en in je log plakken,daarna kun je voorzichtig met backspace het blauwe randje weghalen en wallah klaar is keesje

Ik bedoel je media player...hihi

Gepost door: patricia
Op: 23/05/2006 11:03
oooooo joh dat wist ik niet, ga dat eens [proberen dank je wel
nou als het gelukt is dan laat ik je het weten

Gepost door: Betty
Op: 23/05/2006 15:11
^^^Ik wist 't eerst ook niet,ben er achter gekomen door te expiriënteren.
Het moet lukken Patricia,ik heb het op deze manier mijn hele weblog gedaan
http://spaces.msn.com/bettysspace20/PersonalSpace.aspx

Gepost door: patricia
Op: 23/05/2006 15:39
heeey Betty, nah ben nu heel de tijd bezig maar snap er niks van...ok kom nu erg blond over waarschijnlijk hahahhaha....

Gepost door: Betty
Op: 23/05/2006 15:51
Dan doe je toch iets niet goed,je moet dus NIETde link kopiëren,maar het plaatje,je klikt op SHOWdan zie je je plaatje en dat moet je dus kopiëren en in je weblog plakken,dan zit er 'n blauw randje omheen maar dat kun je later voorzichtig weghalen met backspace.
Op deze manier MOET] het lukken!

Gepost door: patricia
Op: 23/05/2006 16:05
yeahhhhhhhh het lukt nu wel pfff deed het fout had idd link gekopieerd hahahaha
dank je wel...jammer dat het niet kan in foto album he op deze manier.

Gepost door: Betty
Op: 23/05/2006 16:18
Ik heb screenshots gemaakt,hier zie je dus "show" waar je op moet klikken...
[URL=http://img91.imageshack.us/my.php?image=naamloos8ge.jpg][/URL]

dan krijg je je plaatje weer te zien...

[URL=http://img91.imageshack.us/my.php?image=naamloos12rd.jpg][/URL]

Dit plaatje moet je dus kopiëren.

Ik hoop dat het nu lukt,sucses!

Gepost door: Betty
Op: 23/05/2006 16:25
Jippieeeeee hehe gelukkig,ben blij voor je!

PS;Mijn screenshots zijn niet goed voor de dag gekomen,maar ja dat maakt nu niet meer uit

Ja dat is zeker jammer dat we het op deze manier niet in het fotoalbum kunnen doen,ik heb daar ook al van alles geprobeerd,maar tot op heden zonder sucses Mocht ik ooit 'n manier vinden,dan meldt ik het hier

Gepost door: patricia
Op: 23/05/2006 19:41
nah maak nie uit verder maak ik toch leuk foto album op me weblog hahahahaha

Gepost door: Betty
Op: 24/05/2006 15:59
Ja daar ben ik ook al mee begonnen...tja je moet iets verzinen hè

Gepost door: rosanne
Op: 25/05/2006 19:57
heej, ik heb net mijn eigen space gemaakt alleen, hoe moet ik hem activeren?
niemand kan mijn space nu zien.

kun jij me helpen

Gepost door: Sara
Op: 12/06/2006 20:35
Heey !!
wiie weet een progamma waar je zelf plaatjes kan maken ??


XXXjes sara !!

Gepost door: Sara
Op: 12/06/2006 20:36
heey
ik kan je helpen !!

Gepost door: Sara
Op: 12/06/2006 20:38
heey Claire
Ik kan je wel helpenN !!

xxjes sara !!

Gepost door: agnes
Op: 13/06/2006 15:42
hallo Franklin wat is nou precies rss en of Atom feed is weer nieuw in de space groetjes agnes
http://agnessallynetherlands.spaces

Gepost door: Betty
Op: 21/06/2006 00:56
Hey Patricia,

Ik zie je niet meer,hopenlijk is alles okay met je,of ben je druk met je space LOL want we kunnen goddank weer vooruit,er is EINDELIJK gewerkt aan de fotoalbums! Ik wilde weer 'n kijkje gaan nemen op je space,maar hij is weer niet toegangkelijk.

Groetjes Betty

Gepost door: Kathleen
Op: 23/06/2006 23:44
Hey allemaal,
Ik heb sinds een maand grote problemen met mn msn space .. En t gaat er niet op vooruit. K heb al alle mogelijk oplossingen geprobeerd. Maar het lukt nog steeds niet.
Dan heb je vakantie, kan je nog niet aan je space beginnen werken .
Weet iemand misschien raad?
Liefs, Kathleen

Gepost door: patricia
Op: 09/07/2006 19:49
hoihoi Betty,

ja nou beetje druk met werk gehad enzo hahahha
nou niks van te merken ik kan nog steeds niks doen bij foto album grrrrrrrr

Gepost door: Marylène
Op: 10/07/2006 09:53
Hallo iedereen;

ik heb een imens groot probleem. Iedereen zegt altijd maar: 'ooh wat een mooie space' maar tegelijkertijd kopiëren ze heel mijn weblog!
Bestaat er zo geen beveiliging tegen Kopiëren en zoja waar kan ik die vinden?

help me aub!

Gepost door: Eva
Op: 24/07/2007 13:23
Ik heb net al jullie berichtjes hier gelezen. Ben ergens blij dat ik niet de enige ben, dan ligt het gelukkig niet aan mij. Ook ik heb alles gedaan wat de helpdesk van MSN zei en wat hier staat. Ik heb geen Norton, wel AVG en daar zit volgens mij geen pop-up blokker in. Maanden ben ik al bezig. Van alle ellende ben ik nu maar een website aan het bouwen, want ik word hier wel moe van. Stop je honderden uren in je space en dan laadt hij de foto's wel op, maar plaatst ze niet. Doe ik ditzelfde bij een ander op de computer,dan werkt het wel. Het enige dat ik me kan bedenken, dat ik misschien een dll bestandje mis, dat gebeurt wel vaker, of omdat ik een Packard Bell heb, waarbij Norton sttandaard wordt geleverd, ik die niet gebruik, maar Norton misschien ergens toch nog in die computer zit. En tja, zoals hier wordt geschreven, afwachten, maar ik wacht en probeer al vanaf januari en op een andere computer lukt het toch ook? Wie heeft ditzelfde probleem en een oplossing, Dank je, groetjes Eva evaly33medium.spaces.live.com [/url]

Gepost door: Maarten
Op: 03/08/2007 06:15
Mijn MSN Space ging tot op heden vlot, maar nu kan ik er geen foto’s meer opzetten, of toch niet zoals zou moeten.

Wanneer je op ‘foto’s toevoegen’ drukt, komt er een pop-up met twee mogelijkheden om je foto’s te zoeken: ‘Deze computer’ en ‘Foto’s op je space’. Die ‘Foto’s op je space’ werkt perfect, alleen ontgaat me het nut van foto’s die er al opstaan er nog eens op te zetten. Maar wanneer ik ‘Deze computer’ aanklik, blijft alles grijs. Als je er je muis over beweegt, komt er een handje tevoorschijn, met de mededeling ‘Klik hier als u dit besturingselement wilt activeren en gebruiken’. Als ik klik, wordt het handje een pijltje, maar voor de rest blijft alles hetzelfde. Je krijgt dus niet, zoals enkele weken geleden wel nog het geval was, een overzicht van de schijven van je computer waarna je na wat doorklikken bij de gezochte foto’s kon komen. Die werden dan aangevinkt en snel ge-upload. Dit is dus wat er gebeurd via internet explorer surft.

Als ik Mozilla firefox gebruik, krijg ik zeven lege, witte vakjes waarin je kan bladeren naar de foto’s op je computer. Alleen aanvaard ie maar maximum 2 foto’s per (lange) upload (toch een minuut), vanaf drie t.e.m. zeven foto’s loopt ie vast, treedt er een run time error op. Het kan toch niet de bedoeling zijn dat als je eens 100 foto’s toevoegt, daar een uur bezig mee bent, hé. Iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn en dat bijgevolg ook kan oplossen? De ‘Help’ die ze aanbieden, heeft over te veel foto’s (maximum 500 per maand) of pop-up blocking, maar zoveel foto’s doe ik niet en ik krijg die pop-up wel degelijk, alleen erin werken gaat niet (deftig).

Gepost door: Anna
Op: 04/08/2007 11:49
Hij load wel foto's op maar als ik kijk zie ik allemaal kruisjes

Gepost door: Maarten
Op: 05/08/2007 06:14
Alles terug in orde. Ik merkte bij iets anders dat de Adobe Reader verdwenen was. Gedownload, en nu is ook de space weer in orde. Wel geen flauw idee hoe dat ineens is kunnen verdwijnen ...

Gepost door: Clairee <3
Op: 18/11/2007 23:04
Ik heb een probleem:
Nog steeds kan ik geen fotos toevoegen aan mijn space. Als ik op fotos toevoegen klik krijg ik de pop-up. Maar zodra ik eentje aanvink en op nu oploaden druk gaat hij alles selecteren. Als ik dan vervolgens op nu oploaden wil drukken gaat dat niet. Weet iemand raad hiermee?

Alvast bedankt
Clairee <3

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Out of range value for column 'id_b' at row 1