Wie kan mij helpen?
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
[/url]
Ok dat het voor de rest nu ook weer snel werkt, succes allemaal!!
xxx Marijke
htt'://spaces.msn.com/rondaliaenderest
Ik weet me ook geen raad meer,ik had al 'n e-mail naar msn gestuurd,heb ook bericht teruggekregen,maar ben er niks mee opgeschoten,ik heb alles gedaan wat me aanbevolen werd te doen,maar het mag niet baten,ik zal de e-mail hier plakken,misschien dat het bij jou of anderen wel helpt.

[/code]
kan iemand mij helpen mij zus geeft ook alles probeert maar niks helemaal niks deed het alleen mij oude fots sta er nog op alles ik een nieuwe map wel maken van foto's helemaal niks doet het kan iemand bij helpen
of je siet maar maar ik kan je niet helpen soooryy kan me nix sgeeeeele maajaah...doei pippo
We wachten het maar af,wanneer het weer gaat lukken...
ben net op je space geweest,je hebt idd nog het 1 en ander te doen,ik kom zo nu en dan nog es kijken hoe ver je gevorderd bent
ik wens je veel sucses met de weder opbouw

[/URL]
[/URL]
hehe gelukkig,ben blij voor je! :> 
Mocht ik ooit 'n manier vinden,dan meldt ik het hier
Ik wilde weer 'n kijkje gaan nemen op je space,maar hij is weer niet toegangkelijk.
.
Ik heb net al jullie berichtjes hier gelezen. Ben ergens blij dat ik niet de enige ben, dan ligt het gelukkig niet aan mij. Ook ik heb alles gedaan wat de helpdesk van MSN zei en wat hier staat. Ik heb geen Norton, wel AVG en daar zit volgens mij geen pop-up blokker in. Maanden ben ik al bezig. Van alle ellende ben ik nu maar een website aan het bouwen, want ik word hier wel moe van. Stop je honderden uren in je space en dan laadt hij de foto's wel op, maar plaatst ze niet. Doe ik ditzelfde bij een ander op de computer,dan werkt het wel.
Het enige dat ik me kan bedenken, dat ik misschien een dll bestandje mis, dat gebeurt wel vaker, of omdat ik een Packard Bell heb, waarbij Norton sttandaard wordt geleverd, ik die niet gebruik, maar Norton misschien ergens toch nog in die computer zit. En tja, zoals hier wordt geschreven, afwachten, maar ik wacht en probeer al vanaf januari en op een andere computer lukt het toch ook? Wie heeft ditzelfde probleem en een oplossing, Dank je, groetjes Eva evaly33medium.spaces.live.com
[/url]
:<