FRANKLIN's SPACE FORUM alles voor je space

http://www.franklins-site.nl
sandboxen
Gepost door : ina
Op: 08/02/2006 09:53
hai franklin. ik ben met een space bezig en nou is bij mij het probleem dat ik met geen mogelijkheid hier sandboxen in krijg. weet jij misschien hoe dit kan? heb alles al uitgeprobeert.p.s bij mijn andere space's lukte het wel deze heb ik aangemaakt na alle veranderingen ven msn.xxxx ina

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: FRANKLIN
Op: 08/02/2006 23:01





QUOTE,
hai franklin. ik ben met een space bezig en nou is bij mij het probleem dat ik met geen mogelijkheid hier sandboxen in krijg. weet jij misschien hoe dit kan? heb alles al uitgeprobeert.p.s bij mijn andere space's lukte het wel deze heb ik aangemaakt na alle veranderingen ven msn.xxxx ina

Beste Ina,
Aangezien er een hoop veranderd is aan de spaces zou het kunnen zijn dat deze code niet meer werkt ik zal daar snel naar gaan kijken, ik heb nog niet de kans gehad om te kijken wat er alemaal nog mogelijk is na de veranderingen in spaceland.

Ik zal daar dus nog op terug komen, en hopelijk werkt alles nog gewoon zoals het voorheen deed, maar dat zal ik nog even moeten uitzoeken, het lijkt er op dat er een hoop codes zijn uitgefilterd door msn spaces, deze werken dus niet meer jammer genoeg.

Als er mensen zijn die al weten welke codes er niet meer werken laat het even achter op dit forum zodat iedereen op de hoogte raakt van de wel werkende codes en de niet werkende codes.
Veel liefs Franklin.



http://spaces.msn.com/members/franklin1972


Gepost door: ina
Op: 09/02/2006 19:01
Hai Franklin. Thnx voor het beantwoorden van mijn vraag. Heb het in de tussentijd nog een paar keer geprobeert... maar helaas het ging niet. Wel erg jammer vind ik hoor.Hoop dat er dan wel gauw een oplossing voor komt.xxx ina

Gepost door: Ava
Op: 26/03/2009 14:44
Ik kan ook geen powertoys/sandboxes toevoegen!
En hoe krijg ik de shoutbox in de linkerkolom van mijn space?

Alvast hartelijk dank


| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |