| klok van swf naar html |
| Gepost
door : renddy
Op: 26/01/2006 15:38 |
Hoi franklin een vraag ..... Ik heb een mooie site gezien met klokjes maar zijn allemaal van een swf bestand .wat ik wil is zoon klok op me weblogitem hebben en niet in mijn mediaplayer .is dit mogelijk???? want je weet .....<br />zoals het klokje thuis tikt .. tikt het nog niet op me weblog <br /><br /> groetjes renddy <br /> http://spaces.msn.com/members/renddy/ |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
misska Op: 27/01/2006 00:44 |
|
hoi rennn , ik zit met de zelfde vraag hahahaha , hoop dat franklin ons kan helpen doeiiiiiiii en franklin vast bedankt voor je hulp
|
|
| Gepost door:
renddy Op: 29/01/2006 00:23 |
|
denk dat we lang kunnen wachten misska :> wel kijkers maar nog geen reactie of het nou wel of niet kan ook van de beheerder niet <br /><br /> groetjessssss
|
|
| Gepost door:
Jessica Op: 29/01/2006 14:21 |
|
<p align=center><FONT face="monotype corsiva" color=black size=4>Zeker zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens... Maar ik vrees dat het niet mogelijk om een flashklok in je weblog te laten tikken...... en het enigste wat je kunt doen is toch... een flash klok in je media player...!!!!! We zitten gewoon met verschillende beperkingen met onze editor... Een hele tijd geleden wat het wel even mogelijk om met IFRAME te werken op spaces. Maar dit duurde echt niet lang voordat MSN SPACES op de proppuh kwam en er een slot op heeft gegooid. En of ze dat slot ooit een keer verwijderen? Vrees het van niet..<br>Liefs, Jessica</FONT><br /> <br />http://spaces.msn.com/members/foreverfriendsdito |
|
| Gepost door:
MISSKA Op: 29/01/2006 17:08 |
|
hoi jessica, bedankt voor je antwoord op onze vraag, nou heb ik er nog een voor je is het mogelijk om een klok in je mediaflashplayer te zetten zonder dat je je muziek (dus je flashplayer) kwijt raakt???? dus ik bedoel eigenlijk dat je ze alle 2 in je mediaflashplayer ziet. alvast bedankt groetjes misska ..........en renndy
|
|
| Gepost door:
Jessica Op: 29/01/2006 23:25 |
||
<p align=center><FONT face="monotype corsiva" color=black size=4>Grinnnn.... een flashklok en de flashplayer..??? Nou effe denken, maar ik denk dat dat wel mogelijk moet zijn.. Wel even ik heb dit zelf nog niet uitgetest.. Maar je zou kunnen proberen aangezien je flashplayer een .wmv bestand is en je flashklok een .swf om een playlist te maken.. dan als eerste geef je de flashklok in en op de tweede plaats de flashplayer. Maar aangezien de flashklok geen tijdslimiet heeft zal de bezoeker via de bedieningsknoppen zelf door moeten gaan naar de flashplayer... om deze te laten spelen.. Maar dit alles even tussenhaakjes, probeer het eens uit.... maar denk wel dat dit moet gaan lukken..<br>Liefs, Jessica</FONT><br /> <br />http://spaces.msn.com/members/foreverfriendsdito |
||
| Gepost door:
renddy Op: 31/01/2006 02:23 |
|
aloha werkt wel jessica heb het getest op allerlei manieren maar of de vraag of het mooi is een tweede . je zal je mediaplayer op full moeten zetten misska en daarin zie je dan de klok of als de gebruiker door klikt de flasplayer. mijn keuze is het persoonlijk niet maar het werkt wel
|
|
| Gepost door:
FRANKLIN Op: 08/02/2006 22:06 |
|
| Ik zie dat jullie er al uit zijn met het klokje, en inderdaad er was even geen reactie van mijn kant. Was er even een tijdje tussen uit, maar ik ben er weer en zal nu ook weer regelmatig binnen wippen om te proberen jullie vragen te beantwoorden. Veel liefs Franklin |
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |