QUOTE,
Hoi Franklin
Leuk dat je bent komen kijken en bedankt voor je compliment.
Toch moet ik even reageren op jou reactie....
De vraag van Karin heb ik goeg begrepen....maar misschien dat jij mijn niet goed heb begrepen (('_^))...wat ik er mee bedoelde= om zulke effecten te krijgen op je space zal je toch met html codes moeten werken.
En of het een achtergrond is of niet ..ik denk dat de spaceluitjes er toch blij mee zouden zijn als zij zelf de achtergrond van hun weblog en achtergrond van hun space zouden kunnen uitkiezen..denk je ook niet?
En in mijn geval kan dat....al loop het niet zo als jij zegt over mijn geheele space.Het was meer een optie voor Karina.
Liefs K@rin@
Beste K@rin@,
Ik bedoelde het niet verkeerd hoor, maar ik bedoelde aleen dit ene geval, Karin wilde vallende sterren over haar space zoals ze gezien had bij Jessica, en daar op antwoorde ik haar dat dit aleen met Java kan.
Ik snap best wat je bedoelt en iedereen is vrij om te doen met hun space, maar ik geef aleen maar een reactie op de betreffende vraag.
Maar je hebt wel gelijk hoor als je zegt dat ze dan echt html moeten gebruiken, dat is ook zo, maar eigenlijk zeggen we allebei niet echt iets verschillends haha aleen op een andere manier.
Maar nogmaals ik bedoelde het niet verkeerd hoor, was aleen maar een verduidelijking van wat Karin wilde.
Veel liefs Franklin.
http://spaces.msn.com/members/franklin1972