FRANKLIN's SPACE FORUM alles voor je space

http://www.franklins-site.nl
voor nieuwe spacers.... met simpele vraag
Gepost door : crew
Op: 08/01/2006 14:45
<br />
Hai!! Ben nieuw op space en had graag een antwoord in jip & janneke taal!!!!<br />
<br />
Ik zie op jullie spaces allerlei zelfgemaakte vakjes.<br />
In die ehh vakjes kun je klikken en dan krijg je een spelletje, andere site etc etc. <br />
<br />
Nou ben ik hoog blond en vraag ik me al een week af hoe ik dat voor elkaar krijg!![sm14]<br />
<br />
Wie legt het me SIMPEL uit??<br />
p.s<br />
please speak slowly.... i am a natural blond!![sm12]

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: crew
Op: 08/01/2006 14:46
???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Gepost door: Sanne Kers
Op: 08/01/2006 15:04
Hey crew,

ik zal zeggen probeer aanpassingen en dan modules, daar kan je lijsten toevoegen. Ook kan je daar je achtergrond en je indeling veranderen.

Je hebt ook een helplinkje staan, deze is misschien ook handig...zie rechtsboven naast afmelden.

Voor de rest moet je gewoon een beetje aanklooien....klik wat dingen aan en veel wijst zich vanzelf.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

greet,
Sanne

Gepost door: Sanne Kers
Op: 08/01/2006 15:05
Voor als je echt heel blond ben...vergeet niet "je space bewerken" an te klikken

Gepost door: Tru
Op: 08/01/2006 16:28
Hoi Crew..
Zoek op het internet een leuk spelletje uiiitttttttt.
Sla die link ooopppppppp.
Klik oplijstennnnnnnnnn of op toevoegennnnnnnnnnn..
Eerst vakje vul je de naam in van het spelletje
tweede vakje vul je de link...
derde vakje geef jij je commentaar wat je van dat spelletje vind..

Klik op SAVE ~ OPSLAAN...

Als je op lijsten klikt in je bewerk spaces kan je ook nieuwe lijsten aanmaken..

Groetjes Tru..

Gepost door: FRANKLIN
Op: 08/01/2006 21:52
<table width="100%" cellspacing="1" cellpadding="1" border="1" bordercolor="#c0c0c0">
<tr>
<td><b>QUOTE</b></td>
</tr>
<tr>
<td bgcolor="" bordercolor="#000000"> Hai!! Ben nieuw op space en had graag een antwoord in jip & janneke taal!!!!

Ik zie op jullie spaces allerlei zelfgemaakte vakjes.
In die ehh vakjes kun je klikken en dan krijg je een spelletje, andere site etc etc.

Nou ben ik hoog blond en vraag ik me al een week af hoe ik dat voor elkaar krijg!![sm14]

Wie legt het me SIMPEL uit??
p.s
please speak slowly.... i am a natural blond!! </td> </tr></table>
<p align=center><FONT face="monotype corsiva" color=black size=5>Beste Crew,<br>Met de eerder gegeven reacties hierboven zul je al best een eindje komen, maar ik zal proberen in jip en janneke taal stap voor stap uit te leggen hoe te werk te gaan.<br>
Allereerst zoek je op het net dus een spelletje of gewoon een site die je wil linken, het kan eigenlijk alles zijn, als er maar een url adres voor is, nou en dat is bij een site altijd het geval.<br>
Een url adres is het adres dat boven in je browser adresbalk staat, die begint altijd met http://.<br>
Als je dus een site gevonden hebt dan kopieër je dat url adres gewoon door er op te klikken zodat de witte balk met het adres er in blauw word, dan klik je met rechts en kopieër je dat adres.<br>
Nu ga je naar je space, en klik je op "je space bewerken" daar heb je al een lijst of je kan een lijst maken, het enige dat je nu nog hoeft te doen is het url adres dat je eerder gekopieërd hebt in het vak te plakken waar voor staat dat je daar je url adres in moet plaatsen, dan klik je in dat vak met rechts en klik dan op plakken, en voila de url staat er in.<br>
Dan kun je de link want dat is wat je nu aan het maken bent een naam geven, dat is ook het gene waar men op kan klikken om op de site te komen die je eerder hebt gekozen, b.v. spelletje.<br>
Dan kun je nog een korte beschrijving geven van wat de link inhoud, deze is niet aanklikbaar en staat gewoon onder de link die je gemaakt hebt.<br>
Als het goed is heb je nu een link in een lijst kunnen plaatsen.<br>
Als het nou echt niet lukt dan hoor ik het wel<br>Veel liefs Franklin.</FONT><br>

<a href='http://spaces.msn.com/members/franklin1972' target='_blank'>http://spaces.msn.com/members/franklin1972</a>
</td></tr></table>

Gepost door: leentje
Op: 20/01/2006 21:14
ik heb een vraagje ik ben zelf aan het proberen voor een space te maken nu probeerde ik een teller te plaatsen ik doe alles gelijk de uitleg maar komt niet op mijn space staat wel in weblog maar komt niet tevoorschijn en bewegende plaatjes tussen mijn vakjes zetten gelieve mij stap voor stap uit leggen want ben niet slim op pc lol en ik heb een dia van mijn zoontje van 1 jar gemaakt met muziek maar gaat niet in mijn windows mediaspeler op mijn space groetjes leentje help help

Gepost door: leentje
Op: 20/01/2006 21:24
please wie wil er mij helpen ??????

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |