| ALLES OVER TABELLEN |
| Gepost
door : FRANKLIN
Op: 06/01/2006 21:57 |
|
**Alles over tabellen** Leer alles over tabellen en alles wat er mogelijk is met tabellen. Laat even weten wat je van deze manier vind, ik bedoel dan het op een andere pagina plaatsen van lange uitleg met codes zonder het spatie probleem. |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| Gepost door:
joke Op: 07/01/2006 07:27 |
|
| hallo franklin. ik ben begonnen met het maken van een logje met randen en tekst.nu wil ik graag hier ook een plaatje boven in en tussen de regels door een plaatje.hier kom ik niet uit.ik krijg alleen maar randen en tekst in de midden.ik hoop dat hier iemand is die mij dat goed kan uit leggen.pffff het valt niet mee dat gepuzzel op mijn leeftijd.ik ben nu bijna een jaar bezig en door hulp van heel veel lieve mensen heb ik er toch aardig wat van gemaakt.toen ik met de space begon wist ik net goed en wel hoe ik een pc op moest starten. liefs joke. http://spaces.msn.com/members/jgvdplas1953 |
|
| Gepost door:
Tru Op: 07/01/2006 11:12 |
|
| Hoi Joke Als jij een plaatje boven je tabel wil zet dat < IMG src = "url van je plaat" > aan elkaar boven het tabel. Wil jij een plaatje in de randen zet dan |
|
| Gepost door:
Tru Op: 07/01/2006 11:16 |
|
| En nog 1tje dingetje wil jij een plaatje in de rand zet dan achter < td > < P align = center > < IMG src = "url van je plaatje " > Fijne weekend.. Tru | |
| Gepost door:
joke Op: 07/01/2006 11:44 |
|
| hallo tru. mag ik je bedanken voor je uitleg.ben er al uren mee bezig geweest.nu heb ik het gedaan zo als jij het beschreven hebt en het ging gelijk goed.ik wens jou ook een heel fijn weekend. liefs joke. http://spaces.msn.com/members/jgvdplas1953 |
|
| Gepost door:
FRANKLIN Op: 07/01/2006 16:46 |
||
Beste Joke, | ||
| Gepost door:
FRANKLIN Op: 07/01/2006 16:52 |
||
Beste Tru, | ||
| Gepost door:
Lune2811 Op: 08/01/2006 16:27 |
|
| Ik heb al vrij vaak de tablecodes gebruikt en vaak wat zitten rommelen met de waardes. Maar nu begrijp ik eindelijk waar alles voor bedoeld is en kan ik nog meer experimenteren , dus dankjewel voor de uitleg!! Er zijn nog oneindig veel mogelijkheden heb ik al wel gezien. Groetjes van Lune |
|
| Gepost door:
FRANKLIN Op: 08/01/2006 21:57 |
||
Beste Lune, | ||
| Gepost door:
johny Op: 09/01/2006 01:28 |
|
| ik weet niet wie ik moet bedanken,maar in iedergeval bedankt. Snap er wel nog niet veel van,maar beter dan ervoor. Heb pas een laptop gekocht en nog nooit aan een computer gewerkt. Dus je snapt het nu wel waarom ik je bedankt. Iemand heeft voor mij alles op de computer gezet wat er voor nodig is. De rest ben ik zelf aan het uitzoeken geweest. En dit is het resultaat van die paar maanden. IK snap nog niet erg veel van al die benamingen,maar dat kom nog wel. Het typen gaat ook steeds sneller,heb dat ook nog nooit gedaan Zat op een moment helemaal vast,maar via via kreeg ik een paar site of hoe jullie het ook noemen. Zodoende ben ik hier terecht gekomen en dat heeft mij heel erg goed geholpen. Ik kon niet meer stopen ben ook vanaf s'morgens tot de volgende ochtend bezig geweest. Moest wel om 9 uur werken, ja als je eenmaal bezig ben wil je niet meer stopen.Het ging dan ook heel goed heb in die korte tijd heel wat bij geleerd en weer vergeten Kan dat gelukkig weer terug kijken op je site. Nou nogmaals bedankt en ik hoop nog vele leuke dingen te zien groetjes JOHNY
|
|
| Gepost door:
Tru Op: 09/01/2006 11:42 |
|
| Hoi Johny. De credits tja dat is niet moeilijk hoor die naar natuurlijk JESSICA FOREVERFRIENDS mijn maatje.. Zal ze even op een rijtje zetten die mensen die ons aan html scrip hebben geholpen.. members/foreverfriendsdito (mijn internet/spaces maatje) members/wigwam en spaces center... en nu ook franklin.. Groetjes Tru.. |
|
| Gepost door:
FRANKLIN Op: 09/01/2006 11:44 |
|||||
|
|||||
| Gepost door:
Tru Op: 09/01/2006 11:58 |
|
| Eventjes voor Franklin zelf.. Uitleggen waarom ik hier kom helpen.. Ik ben dus het maatje van jessica.. Jessica is dus bezig om jou te helpen zodat mensen bij jou terecht kunnen met de vragen omtrent de scripjes die zij op een site plaatst.. Zij heeft gezegd dat ze jou heel graag wil helpen.. Daarom heb ik gezegd dat ik ook wel mee help om jou op weg te helpen.. De vragen over breed beeld spaces kan ik ook wel beantwoorden maar jess heeft dus die pagina niet klaar.. Net zoals voorheen toen ik mijn spaces had vind ik dat de credits naar jess toe gaat... met andere woorden jess zal er zelf mee moeten komen.. Daarop zal ik in springen.. Gewoon omdat ik mijn internet (inmiddels) vriendin altijd bij zal staan... Nu weet jij wie ik ben.. whahahhaha Groetjes Tru.. |
|
| Gepost door:
FRANKLIN Op: 09/01/2006 12:16 |
|||||
|
|||||
| Gepost door:
johny Op: 18/01/2006 03:00 |
|
| beste franklin,dat was wel even schrikken toen ik mijn eigen reactie in het groot zag staan. ben zelf niet zo goed in het schrijven zonder fouten,dus er zullen wel heel wat taal fouten in zitten,jammer dan. ik vond het toch wel tof dat de Qoute van mij was bedankt. toevallig zat ik vandaag op je site te kijken hoe ik mijn plaatjes kon beschermen. ben al een paar keer mijn plaatjes kwijt geraakt,en weet niet hoe dat kom. misschien weet ik het vandaag wel,want ik kreeg post van MSN customer support zelf. er stond in dat ik de gedragscode had geschonden,snap er niks van. ben net begonnen en weet nog niet veel,dus blijkbaar heb ik iets gedaan wat niet mag. ik moet binnen 120uur een paar plaatjes verwijderen en dan staat er dit op: -fotoalbum:26november -naam van foto:3d-26.jpg -naam van foto:3d-35.jpg als ik dit verwijdert dan voldoe ik weer aan de gedragscode,maar die nummers zegt mij niks als ze nu gewoon zeggen het is de plaatje van een huis of een pop dan weet ik het wel. bij de email stond ook nog onderwerp en dan dit:re:srx1007640502id- ik weet wel waar ik de plaatjes vandaan haal en dat is van animaatjes.nl en dan bij gifplaatjes. ene keer gebruik ik afbeelding opslaan als en de andere keer gebruik ik de url. omdat er veel naar de url wordt gevraagt in de codes maak ik altijd een kopie en plakt het dan tussen de code. zeg me wat ik verkeert heb gedaan,durf nu bijna niks meer te doen. en omdat ik niet weet wat ik verkeert heb gedaan en wat eruit moet gehaald worden. heb ik alles maar uit mijn space gehaald,en je weet als je net begint en je weet niks en het lukt uiteindelijk na veel moeite. en alles moet eruit omdat je niet weet wat je verkeert heb gedaan,dan is het behoorlijk baalen. ga voorlopig niks meer doen met mijn space,wil eerst weten wat ik verkeert heb gedaan. ik hoop dat jij het antwoord heb op mijn vragen. iedergeval alvast bedankt,ik wacht met smart. groeten van johnydegraaff@tiscali.nl dit is ook mijn msn. ik blijf wel de moed erin houden hoor
|
|
| Gepost door:
Drs.P. Op: 18/01/2006 12:55 |
|
| OPacity filters in tabbellen?????? Worden de filters eruitgefilterd als je die in een table zet ? | |
| Gepost door:
Jessica Op: 18/01/2006 15:34 |
||||
![]()
Nou zegggg.. waar dit nu weer op slaat..??? Heb de code opacity even aangepast.. zodat hij wel weer werkt.. maar goed dat ik effe kwam spieken.. De overige filters schijnen gewoon te werken... |
||||
| Gepost door:
Jessica Op: 18/01/2006 15:36 |
|
Pé...![]() http://spaces.msn.com/members/foreverfriendsdito |
|
| Gepost door:
FRANKLIN Op: 18/01/2006 23:05 |
||
Beste Johny, | ||
| Gepost door:
johny Op: 19/01/2006 03:22 |
|
| nog bedankt voor je snelle reactie,ga ook meteen kijken. groetjes johny. hou het kort omdat ik het een beetje druk heb groetjes
|
|
| Gepost door:
FRANKLIN Op: 19/01/2006 20:10 |
||
Beste Johny, | ||
| Gepost door:
joke Op: 03/02/2006 11:00 |
|
| hallo franklin. ik hoop dat mij hier iemand kan helpen.ik ben al een aantal uren bezig met tabellen.ik heb een plaatje met een aantal randen.alles gaat verder goed.alleen de laatste rand krijg ik niet goed.rechts en onder blijft hij steeds iets breder dan links en boven.ik heb al van alles aan gepst maar krijg hem niet gelijk.het gaat om het plaatje van veel kijk en luisterplezier. liefs joke http://spaces.msn.com/jgvdplas1953 |
|
| Gepost door:
Jessica Op: 03/02/2006 13:24 |
||
Hoi Joke, |
||
| Gepost door:
FRANKLIN Op: 08/02/2006 22:14 |
||
Beste Joke, | ||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |